Tuesday, July 15, 2008

jam da kul 1:47 pagi...
ari nie(semalam) bukak kedai lambat...bak kata kawan aku.."dia nie cam x nk meniaga jer...x de semangat" cisss...nie semua gara2(bkn gaara) maybank2u la...pasal keje tue aa segala pejalanan pekerjaan aku stuck...last kat kul 12 baru bleh transfer duit..pastuh baru la aku gerak ke supplier...beli 4 bijik hp pastuh balik kedai da kat kul 2ptg...adeh...meniaga camne...esok(ari nih) aku nk bukak kedai awal la...kalo bole pas subuh..muakekekeke....entah dapat aku bgn ke x tuh..esok ada spotcheck..adeh.. kene pakai ensem2 neh..hehehe...ermm ari nih aku kenal sorang budak jujur...mmg jujur la gadis neh..aku ter topup beliau rm20...beliau pulang kan balik tanpa meminta ehsan walaupun rm 5.nie 1st time aku jumpa mahluk manusia cam nie(sebelum nie byk kali da aku silap topup...paling tinggi aku silap rm50...rasa cm sial je)aku nie ada elegik ngan no. kot...mata aku cm jd penin je...hehehe...skang aku da kurang da salah topup...bebalik cite bdk baik tue...ari nie baru aku tau nama dia..nama dia eika..wahhh cam da sambil menyelam minum air..hehehe..nway aku besyukur la te salah topup kat beliau sbb beliau pulangkan balik..sementara aku tgh tunggu donlot td..aku g blog din.(gile din nie..ada ramai blog rupenyer)aku g blog sang kelembai...klaka plak entri kat situ...din mmg bebakat besor dlm penulisan..hehehe...ari nie cite kat jamban x brapa hangat..cuma berita tegempar beras da jd PAPA...gle ah...hehehe..("mama yg pakai baju hitam tu kan" dialog yang menkantoi kan beras.wakakakaka.sekian terima kasih

No comments: