Thursday, April 30, 2009

sahabat istimewa

hari kedua beturut-turut aku update...tengah ada mood nak update katakan..hehe

pagi td...kul 2.45 pagi aku begegas ke kedai mamak yang berada kira2 20 meter dr tempat tinggal ku.aku kesana bkn nk melantak roti naan cheese mahupun tandoori,tapi sekadar melaksanakan hasrat di hati utk jamuan mata....hehe,tgk bola lah!.aku hanya meyarungkan sehelai baju dan berkain pelikat saja.beg duit,hp,psp suma aku x bawak.sesampai je,aku terus bedebo2...mana tidak nya...barcelona main macam harimau kene potong ekor...melilau dia menyerang.chelsea plak mcm penyu nk bertelor...tahan habis-habisan..

atas sebab aku best fren ngan mamak te,aku di hidang kan se tin 100 plus tanpa bayaran..hehe,minum free...sepanjang perlawanan tersebut,aku cukup gelisah.giler..serangan bertali arus perdana ria yang tak sudah2 dari pasukan barcelona.

di akhir perlawan aku lega sbb chelsea berjaya mengikat barcelona dgn kedudukan 0-0. walaupun perjuangan belum selesai,aku lega dengan keputusan ini.

di siang hari,aku mengetahui serba sedikit pasal hasrat aku melalui seorang kawan. banyak info yang aku tahu dari perbualan melalui yahoo massenger tersebut. aku jugak rasa gembira sebab aku dapat beborak dengan seseorang yang istimewa.lama sungguh kami tak beborak.

di sebelah petang,aku berjumpa dengan rakan kongsi aku berkenaan project kami yang masih tidak dimulakan.aku jugak menerima kedatangan wakil streamyx. buat masa sekarang aku dah tak layan berukband..x laju!hehehe..

sekian coretan aku buat masa nih...bila la agak nya aku nk mencoretkan kisah silam...hmmm

No comments: