Monday, June 30, 2008

geng jamban

geng jamban di tubuhkan di alam maya dengan kebanyakan dari ahli2 nya tidak penah besua muka mahupun kentut bersama.namun disebalik dari semua ini,kesemua ahli2 nya ada lah tediri dari mereka yang periang,peramah,pemesra,(pelucah) dan berbagai lagi.di sebabkan oleh sifat2 ini jugalah yang menyebabkan keakrabkan di antara ahli2 jeng jamban kelihatan mesra dan bergaya.

ketua yang menyatukan kesemua ahli2 geng jamban ada kerepek.pembabitan beliau secara tidak langsung(mewujudkan blog muaturun) menyebabkan kami semua kenal antara satu sama lain.

org yang banyak mengajar ahli jamban ber blog..kalo x silap adalah din...memnpunyai err...rasa 3..kalo lebih x tau la...

errmm daz...saudari ini banyak meluangkan masanya menconteng di merata2 di dalam alam maya ini....ada blog dan dia juga bertanggunjawap mewujudkan gengjamban.

seterusnya shrill dan beras..."syaitan beragama keling" masih ter ngiang ngiang d pala otak aku...ermmm kedua2 mahluk ini..serta din dan taipan...hehehe..geng jamban amat mengerti budi pekerti mahluk2 cam nie..kalo x de korang aku rasa jamban x meriah...mesti taik2 pepel je bermahajarela...kes kes kes(pinjam gelak mk).taipan pula adalah cikgu yg suke isap okok kat jamban...lama da x npak beliau.

mk..err ustazah!

kina plak....ermm dia nie byk turut serta dlm byk program termasuk la kursus kurus..kakakakak

mia..summer..jus..aku gabungkan sebab aku x bape kenal...kenal gitu2 jek..

ermm pepel seterunyer ledi...tiada apa aku nk ungkit...(ikan bako)

wid..err x bape cam sgt..hehehe..err eleen....no komen...dak paling muda dlm kategori geng jamban.

pepel da abih...kembali pada kontol...dax..keje d jalan tangsi..abg bank kot nih

err 3rd...hehehehe...shrilll...aku mmg tekenang la...wakakakaka

err gara pun cam 3rd..aku kurang kenali....ramai nyer aku x bape kenal..korang dtg gath nnt kita kenal2 la yer

ermm last but not least..heheh,,,tipah..lama da dia ilan(kfc...kfc)

sekian sudah bicara sy ttg geng jamban...sekian dan wasalam...




ermm

1 comment:

LaDY said...

u...
i dah jupe...
muekekeke..
(chiess..blk2 ikan bako..bako ikan..ade bran jum arhh..)
waahahahaha....