Saturday, June 28, 2008

28 jun.....0220 am

ermm...cam biasa..hangat2 taik ayam...kejap je rajin update..pastuh senyap balik...heh..biasa la.
aku tgk2 trafik kat blog aku nih ok jugak...ada jugak yg dtg...walau pun blog nih da cam nk kene sita...hehehe...tapi tue la yg bag i aku semangat nk nulih..tul laa kata kak DHIA....buat blog masalah kecik....maintain nulih blog masalah besar...aku paham kata2 tue skang...indah pe cite skang ye..da abih blaja ke dak tue....kak DHIA pn...mana tah ilang mahluk ALLAH sorang nie....

x lama laie budak2 jamban nk buat gath....cam na laa agaknya kan...hope suma jalan ngan lancar la..

my update now...loan PUNB tue aku da berjaya abihkan..haha dan ter lahir laa kedai tepon aku...syukur pada tuhan..aku harap aku dpat bertahan lama dlm dunia nie...byk tul cabaran dan dogaan....skang aku ada wat side income..jual jus XanGo....benda yg hebat dan baik utk kita suma..hehehe

banyak gak aku rasa aku taip...rasa nk meng stop kan diri....atau dlm kata2 masa aku gayut ngan ex aku dulu..its time to landing...hehehe....

ok wasalam....ada masa aku cite lagi...dadaaaaaaa

No comments: