Wednesday, March 26, 2008

26 march

hari nih siang yg kejap....maksud aku cerah yg kejap...yg lain2 hujan jer...keta pn aku x setat enjinyer...jap g nk tdo aku panaskan la engin dia..bg segar....keta ngan manusia sama jer...kalo x d guna..lama2 bekarat la....cam spoket...kalo x taruk minyak...karat la...hehehe....ari nih x de pape cite sgt...cuma aku pomot blog baru aku kat kawan2 maya aku.... tuaheone.blogspot.com ...selain tue x de pape yg menarik aku lakukan...ngadap pc....dgr coleteh din dan lawaknyer...din ur da best..pujian daz...hehe...ledi...pan...kienak..mk...evo...spoket dan shrill..tue je senarai yg berkata2 pada semalam...esok(ari nih) aku nk g punb...tanya about my loan...tension da aku pk kan pasal loan nih...arghhhhh!!!!

3 comments:

Unknown said...

sib bek ade nama aku

Unknown said...

bile nk update blog ko ni.. tu la asik bcinte jer

miss cloudy said...

tade update ke..