Sunday, March 23, 2008

hampir setahun

giler...dekat setaun da aku x tgk blog nih...wujud lagi rupanya...dekat setaun da aku tak menaip kat blog nih...giler malas....tapi semangat aku bekobar balik pas tgk kawan² maya aku..(walaupun x sorang pun yang bernama maya) suma da ada blog..jeles?hehe x mcm jeles..cuma tah...rasa gatal lak jari nak menaip...sumer sebab skype...merapatkan hubungan antara kami walaupun ada yang masih belum menatap wajah yg lain(ledi,daz,beras,shrill,pan,wid) sumer nk sorok² muke.....metampah!!

saat aku menaip nih man utd baru je membelasah liverpool 3-0....hampeh nyer liverpool..x leh di harap.jap g plak match yg aku tunggu²....sebenarnyer aku tgh tension sebab x dpt tgk bola...astro nih cam beldi...time ujan je hang...time ujan je hang...time hang je..ujan..kekadang time angin sepoi² bahasa(tamil) pun dia hang...mamak kedai bawah x nk bukak plak....nk login sopcast...dekap 88 kali..tapi masih x leh jugak...

setakat nih aku menaip...jap g pas match tue...mungkin aku menaip lagik..sapa tau...hehehe

No comments: