Monday, March 24, 2008

24 march...

salam....
time aku menaip...jam 11.54pm...kire masih 24 march la kan...
hari nih x de pape yg cam best berlaku...cuma hari nih(24 march) aku tersenyum sorang sebab drogba score 2 bijik dan chelsea menang...lega je rasa....dlm kul 1.30 petang mak ayah n(minah endon??) dtg kat tempat aku.ayah aku dtg sebab aku nk suh dia tolong buat pendawaian(nk eja omputeh x bape reti...sebut senang plak...hehe)..then aku bg mak aku tiket kapal terbang...diorg nk g sabah bulan 7 nie..ada x kawan2 aku yg dok sabah?leh diorg melawat..(sambil tumpang tido)heheheh....ermmm pasal minah endon tue plak..mak kau jumpa kat melaka sentral...cite lebih lanjut aku x bape pasti...tapi minah endon tue cam besyukur la mak aku kutip dia...ermm tapi pas mak aku sampai kat melaka...aku d kabarkan berita sedih...berita yg membuatkan kau sebak...aku rasa sampai sekarang....berita kematian...aku sedih sebab cam aku bersalah terhadap kematian ini..lagi buat aku sedih bile mak aku cakap ayah aku nangis pasala kematian nih...pada aku ayah aku jenis hati kering punya...mana ada dia tangkap shadu bab2 mati nih...lebih2 lagi yang mati tue seekor kucin..yerp..kucing...nama kucing tuh atan(singkatan pada nama jantan)..ayah aku sayang sgt kot kat kucing tuh....mak aku cakap kucing tue dgr kata dia...tuh yg sedih tuh...celaka tul anjing cina depan umah tue...apsal la dia gigit kucing tuh...
tue yang aku malas nk bela binatang...bile da sayang..mati...nie kali ke 2 la....serik plak rasa...
ermm sampai kat sini aku merepek..esok2 aku cita lagi...
salam

No comments: