Thursday, August 21, 2008

20.08.2008

salam...
dapat jugak aku menulih,on da way balik dr mkn td,kawan(customer) aku call,suh tolong set up berukband...adeh,jam da kul 11.50,kawan punya pasal aku pegi jugak...tapi aku x de niat nak tulih pasal dia.aku lebih beremosi nk cite pasal kat kedai makan tadi...time aku mkn nasi goreng rangka(aku mintak ayam,tulang je dia bagi),ada mamat kacak syiall,mendendang kan lagu kamelia.sambil aku memaki mkn nasi goreng x sedap tue,tetiba aku rasa sayu.mana x nya,lagu kamelia yg selama ini aku dgr x sedih mana,tapi bila mamat tue bawak ngan sore dia..perghhh...sebak siall...aku rasa mamat tuh baru clash ngan awek nama kamelia kot.sambil tue plak tekak aku da x bleh blah...tegigit bawang putih plak...aku mintak x nk sayur,dia taruk bawang putih bebanyak...macihaii tul..akhirnya tamat pun lagu kamelia sedih tuh.tiba dia layan lagu kedua plak..perghh...dr tropika,cinta pantai merdeka....adeeh...lagi sengsara lagu nie di bawak...dr duduk,terus bediri.haha...siap tarik baikkk punya...gilakkk.last2 aku pun give up mkn nasik goreng hampeh tuh..tobat x oder dah pasnih.

kat sini aku bg korang plak hayati lagu2 terbabit...sedih syialll

Sweet Charity

Kamelia

Gugusan hari-hari
Indah bersamamu
Kamelia...

Bangkitkan kembali
Rinduku mengajakmu
Ke sana

Inginku berlari
Mengejar seribu bayangmu
Kamelia...

Tak peduli kan ku terjang
Biar pun harus kutembus
Padang ilalang

1
Tiba-tiba langkahku terhenti
Sejuta wajah telah menahanku
Inginku mati mereka berkata
Tak perlu kau berlalri
Mengejar impian tak pasti
Hari ini juga mimpi
Maka biarkan ia datang
Di hatimu..

( ulang 1 )


Tropika (Tropika)

Cinta Pantai Merdeka

Telah bertahun lama
Tenggelam arus masa
Didalam ingatanku
Masih segar terasa

Terkadang aku sama
Mengancur bunga cinta
Keadaan aku memaksa
Kita terpisah jua

Andainya aku berdaya
Kan kucoretkan untukmu
Sebagai kenangan kita
Kan ku buktikan untukmu
Akan aku buktikan

( korus )
Kuukir namamu
Di awang Gunung Jerai
Disaksikan laut daun nyiur melambai
Jauh pandangan permai
Disitu tanjung dawai terkenang peristiwa
Cinta kita terurai

Oh! indahnya... peristiwa...
Cinta kita di Pantai Merdeka...
Oh... oh...

( 1 )
Masih ingatkah oh kekasih
Biarpun kini kau di mana
Namun dengarlah lagu ini
Cinta kita di Pantai Merdeka

( solo )

( ulang 1 & korus )

p/s:sile nyanyi dalam nada sengau+sedih,korang pasti berduka..haha

No comments: