Thursday, August 21, 2008

21/08/08

Tadi aku mkn...cam haram...untuk ke 2 kalinya aku mkn x best d tempat yg sama..aku rasa tukang masak lama da mati la...ceff baru nih cam cibai.masak x reti.sedap lagi kina nani mia masak.adeh...malam nih aku kelaparan lagi.tobat,besok aku x pegi kedai tue dah.cari port baru la pasnih.

tadi aku call kawan kelas lama aku...perghhh...dah singel n abailebel...hahaha...cam tuh punya cun pun singel...dia skang pratikal kat klcc...baru ari nih aku tau...besok2 aku nk jumpa dia la...lama dah x ketemu.hahah

skang,aku tgh layan lagu izinkan...dah 5 round dgr..besok aku nk bg kat dia.hehehe..
sedap jugak lagu nih...

sedikit lirik....

Tiada yang lain darimu
Hasratku hanyalah untuk mu
Izinkan aku lafazkan isi hatiku

Masihkah aku
Bertakhta di hatimu
Janjiku padamu

Hatiku kau perlu tahu...


No comments: