Monday, October 27, 2008

Selamat menyambut Deepavali

Patut la sunyi hari ni. Time aku kerja, kawan-kawan lain semua cuti. Patut la jamban sunyi je. Semalam hari yang kurang enak aku lalui.

Keta rosak,handphone hilang, chelsea pun kalah. Morale down sungguh. Walaupun orang tu tua dan pakai kopiah,x semestinya dia tu baik. Itu pengalaman aku semalam. Nampak macam nak tolong aku dengan iklas hati,kejap lagi mintak duit kopi,aku igt duit kopi dalam rm 10- rm 20,kejap lagi dia mintak rm50. Tu macam duit kopi nak minum kat starbuck. Kopi starbuck pun rm 14.99. Dia oder muffin skali barangkali.

Dah la pulak tu,dia kebas handphone aku. Untuk pengetahuan korang yang ada no maxis aku,handphone tu telah di curi. Sampai rumah dah pukul 9.30 malam. Ngam-ngam la sampai,chelsea baru start lawan. Baru duduk kejap, chelsea da kene sebijik. Apa cite?

So kesimpulan nya semalam aku punya roda berada di bawah. bak kata ahli falsampah la. terima ajalah dugaan tuhan dengan hati terbuka. Pasrah!

No comments: