Thursday, October 30, 2008

29 Oct. 2008

Adeh... Lambat update. Semalam tak la sibuk. Bukak kedai macam biasa, dalam pukul 1.45 petang aku begerak menuju bangunan MCA. Aku pergi sana sumpah tak ada kena mengena ngan MCA. Ada perjumpaang dealer-dealer celcom kawasan tengah saja. Dalam pukul 5 petang,aku da bukak kedai semula.

Malam tu pulak aku buat pertama kali nya pergi jumpa kawan-kawan dari SIC. Diorang ne sempoi-sempoi. Tak ada ciri-ciri berlagak. Senang nak join. Tapi sayangnya,aku tak dapat nak join TT di ayer keroh sabtu nie. Kelab Mychels ajak pergi genting. Free beb. Haha, join la.apalagas. Perginya aku ke genting juga telah menidakkan peluang aku nak join maskara buat pertama kali nya...

Sayang betul. Tak pa,next time aku akan pastikan aku men join program bernas itu. Nantikan!!

No comments: