Saturday, November 15, 2008

TaG pujanggAsmara

What Were You Doing 5 Years Ago?
-ko sape nk tanya aku???

What Were The 5 Things On Your To Do List Today(15 November 2008)?
- subuh
- zohor
- asar
- magrib
- isya
amacam,lengkap kan?

What Are 5 Snacks That You Enjoy?
-snack?ko x leh tanya bahse melayu?snak tue apa?cekodok?

What Are 5 Things That You Do If You Were Billionaire :
-bawa family aku pi umrah pastu gi haji
-nak reka bentuk rumah sendiri...errr aku kaya kan?aku nk buat perkampungan lah. bia semua adik bradik,keterunan aku duk kampung tuh.amacam?
-beli pesawat peribadi
-pergi menjelajah dunia
-hoihh....sedekah kat yang memerlukan,buat amal jariah.

What Are 5 Jobs You've Had :
-kupas bawang di pasar(rm 15 per day)
-jadi waiters(banquet)..rm 3.5 per hour
-keje kat 7 11...ciss..pegang arak..dulu banquet pegang sket2 jerk.(rm 700 per month)
-keje ngan abg aku kt kedai tepon...(rm...errr FOC)
-sakarang...keje ngan aku sendirik...gaji??kepala apak ko!!hahah

Who Are 5 Persons You Want To Tag?
-Sha
-Saif
-Mia
-Jus
-Yoi

1 comment:

JuiCe said...

BERANI KO TAG AKU???HEHE