Thursday, June 25, 2009

2 ENTRY...

Selasa

Damm!! Aku kene lagi….wa kene beb!

---------------------------------------------------------------

Balik dari Raub, aku menumbuk-numbuk stereng kereta sambil mulut penuh makian…huh!!



Rabu

Pagi-pagi lagi aku dah ke Kuala Lumpur. Aku ada misi penting, sampai awal,lega sikit. GH mana penah sepi. Karang mau 2-3 jam aku sangkut kat sana.

“wad ortamologi kat mana?” Tanya aku sambil mata meliar tengok sing paper bertulis “Saringan H1N1” di serata tempat.

“nie kat atas bukit sana,kat wad kecemasan” jawap brader berbaju serba biru dan bertopeng mulut. Mulut dia berbau barangkali.haha

Dari wad kecemasan,aku bertanya lagi. Dekat café, kene naik tangga. Wad tue kat area-area situ la. Akhirnya sampai jugak aku destinasi yang aku cari.

Bila sampai di kuanter,aku hulurkan sehelai kertas. Lepas brader tue tgk, dia suruh aku pergi ambil surat rujukan. Aku akur. Aku turun. Aku ambil nombor giliran. Aku tunggu,aku ambik surat rujukan. Dengan hati berbunga,aku pergi semula ke wad terebut.

“ni kita set appoiment jumaat nie yer. Datang pukul 8 pagi. Paling lewat 10 pagi.”

Hati aku terbakar. Sial. Lahabau. Hamlau. Kamlau. Apal tadi tak cakap awal-awal? Apsal payah sangat? Aku bukan nak mintak kene laser kat mata pun. Aku nk wat checking mata aja. *^&%^&%@&^%@* %^&%$$#%#* *&*^&^#.

Puas aku maki. Tapi hati aku sakit. Dah la pokai. Dia igt kl-bentong dekat hapa. Huh!!

No comments: