Monday, September 07, 2009

Bercuti

Bercuti selama 3 hari di rumah amat menyenang kan. Walaupun ada kerehan tenaga,tapi aku rasa enjoy. Tidur aku tak di ganggu,itu yang utama. Berbeza betul time aku jadi adik-adik. Ada saja kerja nak di buat. Sekarang aku hanya menggunakan suara saja nak mengarah adik-adik aku. Best betul jadi abang-abang yer.

Hari nie aku akan balik semula ke Bentong. Perjalanan aku jangka kan akan mengambil masa yang agak lama. Aku bercadang mahu gunakan jalan alternatif. Tak de tol.hehe

Dari melaka,aku akan melalui pekan tampin hingga ke Kuala Pilah. Disana, pejalanan aku akan di teruskan ke bahau,Simpang pelangai dan seterusnya Karak. Kalo da sampai karak,pasti terbit senyumam sebab lagi 20km akan sampai ke Bentong.

Aku harap tiada la sekatan-sekatan yang tidak menyenangkan dalam perjalanan balik ini...harapnya..

2 comments:

sha83@kaizer said...

kuikuikui beldi ...
syukur alhamdulillah bila dpt pangkat adik bongsu ni ...
aku akui adik mmg slalu kene buli .. tapi yang bestnye aku agak time raya ler ... manyak woh dapat duit raye ... hekhekhekkkk...
abg aritu bg rm150 .. pergi sibu dapat lagi rm100 ... lepas umie pulak bagi rm50 ... kan meriah dah...
mana ada boleh dpt free rm300 macam tu je ... hakhakhakkk ...
sungguh bahagia ... ekekeke...
jom jom skodeng blog-blog sha .. ikuti dulu

http://gadismelanau83kaizer.blogspot.com/ siap dapat belajar bhs melanau tu ... hehhe ...

mizu_sama said...

tq sha sudi lawat blog bel....dah lawat dah blog sha..hehe