Thursday, September 24, 2009

halten über

Penantian berakhir. tanggal 09/09/09 terus menjadi lipatan dalam sejarah hidupku. malam sebelumnya,aku mendapat sms. temujanji ku pada pukul 1.30 petang. tepat jam 1.15petang aku dah berada di lokasi yang di tetapkan.selepas solat zohor,aku menenangkan diri. setelah bertemu makcik di kuanter,aku dipahamkan aku harus menunggu di dewan kecil yang mempunyai penghawa dingin.setelah mendapatkn nombor giliran,aku bergegas ke tapak peristiwa.syukur,aku berjaya menempuh halangan pertama dengan jayanya. halangan kedua kelihatan sukar kerana penguji ku wanita.kata orang,wanita tegas,dan nyata wanita di sisiku itu memang kelihatan tegas.salam pun tak di jawap. Namun aku tak endahkan,aku jalankn tangunjawap aku dengan penuh berhati-hati.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

perghh!!cam sial.berliku betul perjalanan aku nak mengambil lesen keta.bukan aku tak tau.bukan aku kecut.tapi banyak sangat halangan.dari halangan kewangan,halangan masa,halangan sistem jpj yang sengal.macam-macam hal.tapi syukur,skang aku dah ada 1 lesen L,1 lesen P,dan 1 lesen FAKE.hahahah..beribu-riban habih...apa apa pun aku besyukur.

halten über = penantian berakhir

No comments: